Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Στιχάκια για κινητά

Αν κάποιο βράδυ δεις στο σπίτι σου την σκιά ενός μεγαλοσώμου άντρα με γένια, σκούφο και
σάκο στην πλάτη, τότε  ξύπνα τούβλο! Οι γιορτές πέρασαν! Σε κλέβουν!!!

Η αστυνομία ψάχνει για ένα άτομο που είναι: όμορφο, σέξι, έξυπνο και θηρίο στο κρεβάτι! Μην
ανησυχείς, εσύ δεν κινδυνεύεις. Εγώ όμως που στο διάολο να κρυφτώ???

Έπαθα ατύχημα και είμαι στο α  βοηθειών. Μου είπαν πως πρέπει να κάνω εγχείριση καρδιάς, για να βγάλω εσένα από μέσα της!

Χθες το βράδυ έστειλα έναν Άγγελο να σε φυλάει στον ύπνο σου, όμως γύρισε γρήγορα και
όταν τον ρώτησα γιατί είπε πως οι άγγελοι δεν φυλάνε άλλους αγγέλους.

Αν έρθει ένα παππούλης με άσπρη γενειάδα, κόκκινα ρούχα και σου ζητήσει να σε βάλει σε ένα
σάκο μην ανησυχείς  εγώ σε ζήτησα για δώρο  μωράκι μου!

Ήθελα να σου στείλω όλη την αγάπη μου, αλλά δεν χωρούσε σε ένα μήνυμα,  ούτε σε δυο, ούτε σε δέκα, βασικά δε έρχεσαι εδώ να την πάρεις?

Αν ήσουν λουλούδι θα μύριζες υπέροχα, αν ήσουν αστέρι θα ήσουν το πιο φωτεινό, αν ήσουν
ποτό θα ήσουν νέκταρ, αν ήσουν εντάξει, θα έστελνες και κανένα μήνυμα.

Είδα κάτι φανταστικό σήμερα σε 1 βιτρίνα. Ήταν πανέμορφο, εκθαμβωτικό, αξιολάτρευτο. Είπα
να στο αγοράσω αλλά κατάλαβα ότι ήμουν άπλα εγώ που καθρεπτιζόμουν στο τζάμι.

Είσαι καταπληκτικός, τέλειος, πανέμορφος, πανέξυπνος, ευγενικός, θεσπέσιος θα έλεγα.
Βασικά μέρα τη μέρα μου μοιάζεις όλο και πιο πολύ.

Αυτή τη στιγμή σε παρακολουθώ με δορυφόρο. Δεν με πιστεύεις? Τότε θα σου πω τι κάνεις
τώρα. Διαβάζεις το μήνυμα μου, χαμογελάς και με σκάφτεσαι

3 μαϊμούδες το έσκασαν από το ζωολογικό κήπο, η μια πίνει κόκα κόλα, η άλλη τρώει
χάμπουργκερ και η άλλη διαβάζει αυτό το μήνυμα.

Προσοχή! Το κινητό σας προσβλήθηκε από άγνωστο ιό. Σε λίγο θα εισβάλει στο μυαλό σας beep πρόσβαση ανεπιτυχής. Μείνετε ήσυχος, δε βρέθηκε μυαλό.

Η φάτσα σου μανάρι μου έχει μεγάλη πλακά, δως'τη μου τις απόκριες να κάνω το μαλακα!

Φαντάζομαι εσένα κι έμενα μέσα σε ζεστό νερό να λιώνεις και να γλίστρας πάνω μου αφήνοντας
μου ένα υπέροχο άρωμα. Δυστυχώς όμως σε έχασα, γλυκό μου.. σαπουνάκι!

Κλαις και λίγοι βλέπουν το δάκρυ σουρμελής και λίγοι διακρίνουν το χαμόγελο σου, πονάς και
ελάχιστοι νιώθουν τον πόνο σου, κλάνεις και το παίρνουν μυρωδιά όλο!

Έλα τι έχει το τηλέφωνο σου? Προσπαθώ να σε πάρω & βγαίνει τηλεφωνητής & λέει ο
συνδρομητής που καλέσατε κάνει sex...παρακαλω περιμένετε την σειρά σας! Έλεος πια!

ο μόνος τρόπος αυτοκτονίας αποδεκτός από την κοινωνία είναι να κάνεις ερώτα μέχρι
θανάτου! Αν άπλα βαρέθηκες την ζωή σου, φώναξε με να σε βοηθήσω να πεθάνεις!!!

Αν ήσουν άγγελος θα ερχόμουν στον ουρανο! αν ήσουν όνειρο θα κοιμόμουν συνέχεια! Αν ήσουν δάκρυ, θα έκλαιγα πάντα! Αλλά αφού είσαι ψώνιο τι να γίνω; super market;

Αν νιώσεις σαν να σε παίρνει κάποιος αγκαλιά, μην τρομάξεις! Είναι το αγγελάκι που σου
έστειλα για να σε προσέχει όταν κοιμάσαι! Να το αγαπάς !

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου